Bekijk de status van je bestelling
Ben je benieuwd naar de huidige status van je bestelling? Klik hier om de status te controleren.
Bezorginformatie
Nadat je hebt besteld en wij de bankoverschrijving hebben bevestigd, gaan wij aan de slag met het inpakken en versturen van je bestelling in een brievenbuspakje. We streven ernaar om je bestelling binnen 2 werkdagen verzonden te hebben nadat wij je bankoverschrijving hebben bevestigd. Je krijgt bericht via email zodra je bestelling onderweg is.
Binnen Nederland wordt je bestelling meestal de eerstvolgende bezorgdag bezorgd, mits het pakket vóór 17:00 is ontvangen door PostNL, of vóór 11:30 door DHL Parcel. Soms heeft de pakketdienst helaas te maken met vertragingen, waardoor je pakket langer onderweg kan zijn. Indien je in België woonachtig bent, dien je rekening te houden met een doorlooptijd van 2 à 3 werkdagen voordat je pakket is bezorgd.
Contact opnemen en retourneren
Als je bestelling na 7 werkdagen nog niet bezorgd is of als je je bestelling wilt retourneren binnen de wettelijke bedenktermijn van 14 dagen, verzoeken we je om contact met ons op te nemen. Dit kan via emjeepo@gmail.com. We kijken dan naar een passende oplossing.
Houd er rekening mee dat als je je bestelling retourneert, je zelf de portokosten voor de retourzending dient te voldoen en de portokosten voor de retourzending niet vergoed krijgt.
Nadat wij je retour ontvangen en gecontroleerd hebben, volgt de terugbetaling binnen 14 dagen (maar meestal binnen enkele werkdagen) op de bankrekening die gebruikt is tijdens het bestellen.